ایجاد افکت آتش در فتوشاپ
دوباره سلام. تقریبا یه چند روزی میشه که اصلا به سایت سر نزدم و هیچ پست جدیدی نذاشتم. از همه پوزش میخوام مخصوص اون دوست عزیزمون که درخواست کرده بودن تا افکت آتش رو هم آموزش بدیم.
راه های زیادی برای ایجاد این افکت وجود دارن ولی من سعی کردم که یه راه که هم ساده باشه هم نتیجه ی تقربیا دلچسبی داشته باشه رو آموزش بدم. یه خوبی که این روش داره اینه که میتونید اون رو روی متن یا روی هر شکلی که دوس دارید اجرا کنید و مختض به متن نیست. امیدوارم خوشتون بیاد.
خوب این افکتی هست که قراره با هم کار کنیم:












